Odwiedź agencję social media Kraków - uzyskaj kompetentną poradę profesjonalistów.
Działania marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki stać na organizację i utrzymanie swoich działów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, zwykle szukają pomocy u agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, ulotek lub stoisk targowych. Agencja reklamowa napisze także interesujące, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, jak np. Facebook, Instagram i Twitter.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź konferencji wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie niezawodnej oraz zżytej ze sobą ekipy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.
Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]