Upominki dla uczestników maratonu – gadżety dla biegacza

Bieganie jest w ostatnim czasie preferowaną aktywnością ogromnej liczby Polaków. To sport, który można praktykować w dowolnym miejscu, bo nawet w dużych aglomeracjach znajdują się spore parki oraz bulwary, gdzie można biegać. A co najważniejsze – bieganie niewiele kosztuje. Wystarczy przecież mieć przewiewną koszulkę, porządne obuwie i trochę zapału.

Popularnie gadżety dla biegacza – nie tylko koszulki oraz napoje izotoniczne

Nawet w niedużych miejscowościach co roku organizuje się półmaratony, w których biorą udział zarówno zawodowcy, jak i miłośnicy tego sportu. Wpisanie się na tego rodzaju wydarzenie sportowe nieraz łączy się z niewielką wpłatą, w ramach której poza możliwością startu sportowcy odbierają także drobny zestaw gadżetów. Podstawą takiego pakietu startowego zwykle jest t-shirt biegowy, identyfikator zawodnika, czasem butelka izotoniku. Jednak coraz częściej promotorzy maratonów dodają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej głośnych eventach sportowych mogą to być m.in. opaska do biegania, w której można schować telefon bądź klucze, nieduży ręcznik do otarcia potu czy też nieco bardziej pojemny pas sportowy na biodra, tzw. nerka. Sportowcy bardzo lubią otrzymywać takie pakiety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie zdobędą w biegu wysokiego miejsca, to koszulka z nazwą imprezy pozostanie na zawsze pamiątką z uczestnictwa w biegu. Co istotne, jest to pamiątka przydatna, którą biegacz może nosić podczas dalszych treningów.

Gadżety dla biegacza – nanieś na nie logotyp sponsora eventu

Małe i większe eventy sportowe raczej nie poradzą sobie bez pomocy patronów, którzy pokrywają koszty ich organizacji. Tradycyjnie logo organizatorów oraz sponsorów biegów zamieszcza się nie tylko na billboardach czy ulotkach promujących bieg, ale również i na gadżetach przekazywanych uczestnikom. W zależności od rodzaju surowca czy materiału, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do naniesienia na nich logotypu sponsorów używane są rozmaite techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to z reguły sitodruk gwarantujący ogromną wytrzymałość grafiki.